en gång var jag på samma förfest som denna...

mms_img21769 (MMS)

en gång var jag på samma förfest som denna gentleman. han var tillsammans med min kompis storasyster nämligen. det var för några år sen och jag levde på det jättejättelänge. jag flikade in det i varje konversation. man kan väl säga att jag hade (har) lätt att bli starstrucked. en dag förra sommarn bräckte dock min vän mathias mig då han drack öl med Lill-Erik från Bert. I Ivar Lo-parken dessutom. något i mig dog då. sen dess har jag begynnat och avrundat varje dag med att sucka: "FML"


Kommentarer
Postat av: Maja

Sorry att bräcka dig men tzaZkizzkiig... tzaziki, försökte sälja hasch till min brorsa på peace and love. det måste räknas för något? ELLEEEH?

2011-12-12 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0