LISTA

Idag är det lördag.
Här är er lördagsläsning! Varsågoda och mycket nöje.

MANDY TESTAR KLASSISK BLOGGLISTA

uno VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jag var tio år. Då skrev jag mest helt störda dagboksinlägg. Seriöst. Jag avslutade varje inlägg med "/Prinsessan". Och varje dag skrev jag att jag var bäst och levde det perfekta livet. Jag vill resa tillbaka i tiden och bitch slap:a mig själv och skrika: "VET HUT UNGJÄVEL!!!!"

dos VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Bakade pizza. Precis som nu alltså. EHEHEHEHEHEHEHEH. Men då var jag ganska dålig. Nu bakar jag lika a bauwz.

tres FEM SNACKS DU GILLAR

CHEEZ BALLZ (!!!!!), popcorn, lättsaltade chips, original pringles och typ... BEN&JERRYS?!

fyra FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

1. Martin Svensson - Du är så (yeah yeah, wow wow)
2. Martin Svensson - Jag vill inte motionera
3. Mange Schmidt - Glassigt
4.The Vaccines - Norgaard

och så Coop rappen:



(Varför jag kan 3an utantill är oklart.)

five FEM SAKER OM DIG

1. Jag skelar när jag är trött
2. Jag blundar när jag borstar tänderna då jag är trött
3. Jag kan skjuta ut mina skulderblad ganska långt ifrån kroppen.
4. Jag kan vända ut och in på mina ögonlock.
5. Jag har aldrig sett Star Wars-filmerna, men jag älskar Star Wars-nörderi.

six FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

1. Prata engelska i telefon med min pappa.
2. Låssas att jag är med i ett matlagningsprogram när jag kokar makaroner.
3. Tjuvlyssna på folks konversationer.
4. Åka Matforsbussen.
5. Facebooka.

sjuuu FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I:

1. Vad som helst från Hello Kitty
2. En T-SHIRT med texten "I HEART BOYS". Finns ju människor som har såna. Serri.
3. Utsvängda jeans (jag personligen skulle se ut som en fittpajas!)
4. En sån där tattoo sleves-tröja. HAH!
5. Skjorta, kavaj och rrrrröda byxor.

nein FEM FAVORITFILMER:

1. Kick Ass
2. Fanboys
3. Stepbrothers
4. Lejonkungen/Pocahontas/Alladdin
5. SAW typ 1-3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0