MÄNDY'S 2011

Klassisk nyårslista som cirkulerar på intärn-nät. Har dock snott den från Hänäpii.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jävlar. 2011 = året då allt hände. Typ rå. Jag åkte tåg för första (och andra, tredje och fjärde) gången i mitt liv. Som jag blev (blir) mobbad för det. Jag åt också hamburgare från McDonald's för första gången. Det var jätteäckligt, verkligen. Som jag blev (och blir) mobbad även för det. Jag åkte till Irland. Flyttade hemifrån. Var i Globen. Rökte. Gick på Systembolaget. Sov på Navet. Brände popcorn (riktigt jävla rejält. det luktar fortfarande bränt i min lägenhet.) Besökte Alko AB på Åland. Startade Multitasking Mandy.

Har du några nyårslöften?
Vara snällare mot mig själv och mot alla andra.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Patricia på jobbet. Och Carro, om hennes barn väljer att begynna jordelivet idag eller imorgon.

Vilka länder besökte du?
Irland. Det var en så jäkla bra och fin resa!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Typ 20e oktober. Annars är jag skitdålig på datum och sånt. Och man ska inte säga att man ALLTID kommer minnas. Min hjärna kanske fakkar upp sig helt och hållet. Men jag kommer minnas att sommaren var kanske den bästa och att 25e oktober-15e november var troligtvis den tråkigaste perioden hittills i mitt liv. Det var från att jag kom hem från irland tills när jag flyttade in i min lägenhet. Då hände verkligen ingenting. 

Vad var din största framgång 2011?
Har blivit bättre på att baka pizza. Härlig framgång.. Annars har jag väl blivit bättre som person, även om senhösten/vintern har gjort lite kaoz med mig. Har överlag varit gladare, roligare och snyggare.

Största misstaget?
Att äta McDonald's-burgare en andra gång, typ. ELLER NEJ. Att dricka Resorb gjord på Irlands-vatten. (Dricker alltid resorb innan jag lägger mig då jag har druckit alko. Då mår man som en Gud dagen efter! TIPS TIPS TIPS!!) Det funkade verkligen inte. Jag har aldrig blivit så bakfull i hela mitt liv.


Bästa köpet?

Typ mina vita converse. Har bott i dem hela året.

 Vad spenderade du mest pengar på?
Alko, schampoo, balsam, ansiktsrengöringsgrejer. Och mat.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad. Har varit gladare än vanligt (i överlag) detta år. Sommaren gjorde mig jäkligt glad. Då var livet ganska enkelt. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Mange Makers låtar.
Veronika Maggio: "Jag kommer" & "Satan i gatan".
Håkan Hellström: "Du är snart där" "Jag vet vilken dy hon varit i"
Rage Against the Machine: "Killing in the name"
Daniel Adams-Ray: "Gubben i lådan"
Kite: "I give you the morning" "If there's an If in us"
The Radio Dept: "Ewan"
The Vaccines: "Noorgard"

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definitivt gladare.


Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar att jag inte varit så mesig när det gäller att testa nya saker.

 

Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru. Idol. Halv åtta hos mig. The Mentalist. Följer inte så mycket grejer på TVn faktiskt.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var på Viltdjurssafari på Åland. HAHAH, så jävla LOL att spana på älgar och hjortar och strutsar. Men det var ganska mysigt. Åt också jävligt god mat och drack moijitos.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Som den snyggaste jag någonsin har haft. Låt oss titta på bloggbilder:

  

Och fejjanbilder:



  

Och så var jag naknare än någonsin.



Den bästa nya personen du träffade?
Jag träffade massa nya och fina personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0