MÄTT

Har hittat vad somlätt kommer bli mitt stammisställe på ångest-söndagar, nämligen Norrlandskällaren. De har en pasta med scampi och zuccini i grädde, vitlök, sambal oelek och chilli. Att äta den är som att få vara med om något spirituellt eller religiöst. Typ såhär:



Exakt såhär satt alla pensionärsgubbar i bastun i onsdags. På relaxen på Himlabadet alltså. (så ní inte tror att jag bastar med pensionärsgubbar på onsdagar..) De var såna livsnjutare. Sån ska jag bli.

Aaaaoum. 

Det var en pensionärsförening, och så jag och min vän Viktoria som relaxade hela dagen. Gubbarna hette Rune, Stig och typ Ivar. Rune tyckte om att åka rutschkanor. "En riktig rutschgubbe", sa Stig. Stig gillade b-rudar. Så han erbjöd sig att fläkta lite åt mig och Viktoria i bastun.

De var snälla gubbar.

PS. Har internet nu. Glädjen är totalt. Nu kan vi ta bloggen till en ny nivå. Är ni med mig? (klart ni är)

PS 2. Nu när jag har internet kan jag äntligen börja chatta på Aftonbladets chatt igen. Så ni som är pratsugna: det är jag som är blond_D-kupa


Kommentarer
Postat av: Millan

Du är så snygggggggg.

2011-12-19 @ 00:49:20
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0