MEMMAN

Idag bakar jag lördagspizza åt Sundsvallsborna. Det gjorde jag inte för en vecka sen. Då var jag med mina kollegor. Vi drack alko och minglade:



min bror, jag (a.k.a. party animal), min lillasyster och min nickebooii.
Bildkälla: Läs högra hörnet på bilden. Daah?!

Denna bild representerar multipla pinsamheter. Låt oss lista dem.

3: Jag är med på en mingelbild. Jag hånar alltid människor på mingelbilder. Till mitt försvar så minns jag inte det hela. (Hånar också människor som påstår att de inte minns att de ställde upp på en mingelbild. De gör dem visst!)

2: Jag var på Memento... och bildbeviset finns förevigat på internet.

1: Jag misslyckades med Pussy Eater Deluxe-posen. Kommer aldrig förlåta mig själv för det.

Visade även upp mina magrutor (?). Är glad att det inte blev bild-på-internet-förevigat. Fast värt att nämna är ändå att jag fick en öl för att jag gjorde det. Av någon snäll människa. Som gillar magar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0