OPTIMISTEN SÄGER HEJ

Idag är det en jävla skitdag. Om jag hade varit fjorton hade jag skrivit någon form att  fjårtiz-poesi om hur mycket lajfet fakkar. Men nu är jag inte fjorton. Så jag listar istället:

- Jag hatar allt.
- Alla optimister är pretton.
- Jag luktar pizza.
- Nån har tagit bort mig som vän på fejjan. (Forever alone)
- Har ingen tröstmat att äta.
- Har ingen mat över huvud taget. Eheh.
- According to Jim är liksom det mest sevärda på tvn nu!? THA FAK?!
 - Jag skrattar inte ens åt "Tommy Skrattar".

Ska väl rycka upp mig. Kan väl börja med en dusch.

PS. Gjorde en depplista: när man vill tröstäta, men nudlarna är slut. Självklart blev den inte så superbt deppig som jag hade velat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0