RAGE AGAINST THE MACHINE

Killing in the name är världens bästa jobblåt. Jävlar var bagar-Mandy producerar pizzor när den är på radion. Ganska otippat eftersom det inte är min musiksmak. Alls.




Jag känner mig så jävla hård när jag lyssnar på den här låten. Vill springa som han gör på scen, peka fuck you och skrika "FUCK YOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!!" .... men det gör jag såklart inte. Nä, jag tar på mig en stor jävla motherfucking huvtröja, vrider upp volymen på max, ställer mig i ett hörn och diggar i takt med huvudet alternativt headbangar.

Förutom då jag jobbar, såklart. Då behärskar jag mig. Annat vore ytterst motsägelsefullt, med tanke på de två meningarna som begynnar detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0