TOK SOM KAN HÄNDA

Igår hade jag föriz. En bra föriz behöver poccorn (det enda korrekta uttalet på pop corn). Jag brände mina poccorn* (att unitaska verkar inte vara min grej.). Det var rök i hela min lägenhet. Det luktar fortfarande bränt ända ner till porten, och jag bor på våning fyra. 

Jag lade ut min påse med brända poccorn på fönsterbrädet, för att de skulle sluta ryka. Stormen Dagmar, som infann sig i Sundsvall igår, tog dem. Så nu är de på vift. Man kan undra vart de tagit vägen.

 

En annan man undrar över vart han har tagit vägen.

* Notis: om man läser "poccorn" jättejättejättesnabbt (typ det snabbaste du vet - så snabbt!)  ser det ut som att det står "pooooorn".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0