TOK SOM KAN HÄNDA

När jag gjorde mysbelysning av mina alko-flaskor hällde jag över jägern i en tom pet-flaska.

Några dagar senare vaknade jag upp och var sådär yrvaken som man är de flesta mornar. Jag gick till kylskåpet, summerade innehållet och hittade tillslut en skvätt julmust. Jag tyckte att det skulle funka alldeles utmärkt som morgon-juice och började klunka..

..ungefär två klunkar tills jag insåg att det var jäger.

Hade magsår av två anledningar den dagen:
1. Av jägern. Självfallet.
2. Av ångest. För jag skulle ju jobba en timme därefter. Jag oroade mig halva arbetsdagen över att någon skulle säga att det luktade sprit om mig.


Inte var det någon jävla julmust i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0