JAG ÄR BRA. JAG ÄÄÄR BRA.

Saker som Mandy är bra på:

- Multitaska (uppenbarligen! med tanke på mitt bloggnamn). På jobbet kan jag baka pizza, koka två olika pastasåser, hacka fefferoni lika a baws, prata, svara i telefon, diska och sjunga Killing In the Name - SAMTIDIGT. Åtminstone när jag är in a flow.

- Mäta upp 200 gram ost med händerna utan våg. Den egenskapen kan jag endast tacka bagaryrket för.

- Minnas repliker. Till filmer, klipp, teatrar. Allt. Är nog mest baws i världen på det. That's a fact! (Eller okej, inte teatrar. Vad fan fick jag det ifrån?! Ville väl verka kulturintresserad, antar jag.)

- Skratta.

- Ljuga. Åtminstone när jag spelar kortspelet Maffia. Älskar att bli Maffia och övertyga hela staden om att hänga Sheriffen. Deras enda hopp för överlevnad. Heheh. Heh. Hehehehehe.

-  Diddy Kong Racing på Nintendo 64.


..och med denna lista försöker jag förneka det faktum att jag blev diskad i bilsimulatorn och fick -575 poäng i laserdome under helgens personalfest på Nöjeshallen.


Kommentarer
Postat av: Olfi

Ja ljuga är du tydligen bra på: vi vet ju alla som spelat maffia med dig att den enda gången du lyckas är när Emil är berättare och går i maskopi med dig för att ta ut mig.. varje gång. Men det bjussar vi på

2011-12-19 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0