MEGA-GANGSTAH-MANDY



Cool? Coolare än du i alla fall. Rå? Ja, lätt råare än du. Rå som rå äggula.
Vad jag har gjort idag? Spöat några.
Hur många jag spöade? Ja, hur många spöade jag inte dårå?!

Bryr mig inte om något, för jag är gangstah-Mandy. Jag sköljer ner mina piller med sprit.

Inte så kaxig längre?! Nä, trodde väl det.


...

Närå. Jag blöder bara näsblod. De enda piller jag äter att Omega 3-tabletter. Och de sköljer jag ner med Sprite.

Men jag känner mig jäääävligt gangstah idag. Dels för att jag fortfarande är lika arg och deppig som igår. Dels för att jag har huvan på. Dels för att jag blöder näsblod.


Men mest för att jag är en cool jävla jävel.



PS.
Funderar på att tatuera in "VREDEN" på min innerarm. Så att varje gång nån kaxar med mig kan jag spänna den där muskeln som man har på innerarmen (kallar min för "bagarmuskeln") och säga "Vill du smaka på Vreden eller?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0