BTW, SHEISSE AFFEN ÄR TYSKA FÖR SKITAPA

IKVÄLL SITTER TVN PÅ VÄGGENC FOLKZ! Så Mandy tänkte fira med cheezballz, julmust och Kick Ass. Dessvärre saknas några sladdar, så mina kvälssplaner ställdes hastigt och ytterst olustigt in. Sheisse affen! Så då övervägde jag att läsa Bert. Men alla böcker ligger i flyttkartongen längst in i hörnet och för att komma dit måste jag bestiga montañas de las ropas*. jag är ju inte ens så äventyrlig av mig. Sheisse affen! Då kom jag på't! Jag kunde ju sitta vid datorn. Men jag fivk genast rätta mig själv, jag har ju ingen dator. Eheehehhehehehehehe. Sheisse fakking affen !!!! Så nu klottar jag FML på väggarna med röda kritor, sen ska jag glögga till det i sängen med hjortronsglöggen, som jag egentligen hade tänkt spara till advent, innan jag somnar. Förlåt för avsaknad av optimism, humor och radavstånd. * spanska för typ "berg av kläder". [PLATS FÖR OMOTIVERAD BILD PÅ HÅKAN JUHOLT, DEN PAJASEN!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0