FYLLERAPPORT (FRÅN DATOR!!!!!! WEEEHOOOO!!!)

Ouff. Jag har druckit för mycket kolsyrad alko och är helt äckligt jävla mätt. Är typ i koma. Och min utstyrsel för aftonen är tämligen jätteopassande för detta tillstånd. Jag har strumpbyxor (som blev tajtare och tajtare för varje öl), klänning med markerad midja (som blev tajtare och tajtare för varje öl), shorts under det (för att inte visa röven när jag rör mig, klänningen är kort.... och som blev tajtare och tajtare för varje öl, ah!) och skärp (som satt åt som fan även utan öl).

Nu sitter jag med strumpbyxorna vid anklarna, shortsen nere vid låren, klänningen uppvikt ovanför extrem-put-jag-är-nästan-gravid-magen, och skärpet är slängt. Ändå vill jag spy. Av mättnad. WHOA.



Googlade på "mätt".

Iaf (världens värsta förkortning, förutom "utg ikv?"). Jag har varit på party ikväll.

Partyt's sämsta: MÄTTMAGEN! OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Party's bästa: Jesper tillagade rotfrukter kokta i öl/vin/övrig dryck som fyllekäk. Och jävlariminfågelholk vad gott det var!

Party's mest otippade: Rotfrukterna smakade inte alls öl/vin/övrig dryck. Bara rotfrukt.



Påtal om rotfrukt:


Kommentarer
Postat av: Millan

HAHAHAHAHA, åh. Vad fint.

2011-11-20 @ 10:18:14
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0