I'M STILL HERE

Shuuu mään shuuu!

  |<----------- OBS!!! OBS!!! OBS!!! Radavstånd. Dvs jag sitter vid en data-pata. OBS!!! OBS!!! OBS!!!

Ni har fått bevittnat ännu en längre frånvaro, men jag är bäkk ån trääkk. Åtminstone tillfälligt. Tänkte tidsinställa lite inlägg, som den high teciga människan jag är. Bra va?!

Lägesrapport:
Inget har hänt i Mandy's liv. Lever inte la vida loca, så att säga. Funderar dock väldigt mycket över vilken livsnödvändig funktion den här lilla grejen (dinglarn?) längst ner i gommen fyller?



WHOOOOOOAAAAAAAAH?! MÅSTE VETA !!!!!!!!

Och ja, i egenskap av föredetta naturelev borde jag ha kunskap om dinglarn. Men tror ni serri att jag lyssnade på lektionerna?! Man var väl ingen jäääla nööörd?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0