LÄGESRAPPORT FRÅN EDER MANDY

Tjuuu bruusher! Ni är femti stycken nu. Jävlar va gött! Bra smygstart på det som komma skall. För vi ska växa. Som en jävla sektjävel. Fast på ett bra sätt. Och jag ska bli eran Moses David*. Det här är bara en snabb lägesrapport. Är för tillfäller en datorlös stackars sate och blogg.se vägrar att unna oss androidare en app. Så det blir inga feta effekter eller bilder. Eller radavstånd för den delen heller. FML. Men jag sitter inne på material. På lördag våldgästar jag min hövding-pappa och då ska jag gå lös på hans dator. Var så säkra! Om jag hade kunnat lägga upp bilder hade jag definitivt prioriterat en bild på min mikro. Den har en inbyggd jävla brödrost. WHOOOOOAAAA?!?! Det var allr Fuck off /Eder * = sektledare i sekten Familjen. Wikipedia, googla och youtubea och häpnas! Sjuka grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0