LESSEN OCH ENSAM

Beklagar min frånvaro men jag har inget internet (FML). Händer inte så hemskt mycket. Jag sover, äter och jobbar. Jag har lärt mig två saker av attt flytta hemifrån. 1. Man blir glad av helt löjliga detaljer. Idag började jag nästan gråta av lycka när jag äntligen (!!!!!) inhandlade ett diskställ. Kommer med stor sannolikhet sailor moon-böla när jag installerar det i köket. 2. Jag blir deprimerad av att vara ensam. Det är så sjukt tyst i min lägenhet, trots att jag har musik från mobilen, tvn på och alla kranar sprutandes. Och jag är lessen tills jag träffar människor. Sååååå.... Ni kan väl smsa mig? /DESPERAT TJEJ SOM NÅS PÅ 070-4-EVER-ALONE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0