MANDY POSERAR

Det här med poser, hörrni. Jag gillar det inte. Jag hatar verkligen när någon tar fram en kamera. Verkligen så ocoolt och inte LOL över huvud taget!

MEN ni ska få en liten samling Mandy-poser. Som ni kan spara i en mapp på data-patan för framtida frivilligt bruk.

Först ut har vi Metal-Mandy.



(här med keps ovanför hatten. väldigt sommaren '11)



Sen har vi en ständigt återkommande klassiker, P.E.D.*-Mandy



(<--- där är jag, längst till vänster, med tre mer vana posörer.)







Sen så har vi denna. Dock oklart om det är en pose, eller om det bara är för många öl.



Här är bara en bild där jag cyklar. (Ville flika in den någonstans.) Cykel-Mandy

 

Och slutligen, den färskaste av dem alla. Trolol-Mandy




*P.E.D. = Pussy Eater Deluxe


Kommentarer
Postat av: Maja

sa hon som har en mapp på skrivbordet "SNYGGAST I VÄRLDEN" full med bilder på sig själv



i glömmer never

2011-11-13 @ 12:12:11
Postat av: Millan

... Du får ALDRIG sluta blogga. ALDRIG.

2011-11-14 @ 01:37:43
URL: http://inmylittletown.blogg.se/
Postat av: ellinor

WHAT MILLAN SAID

2011-11-15 @ 12:09:20
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/
Postat av: Fucking Raz

För jävla bra den där sista bilden! vem har tagit/gjort den?

2011-11-20 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0