OPERATION KALASPUFFSKISS

Ibland när jag har kissat luktar det kalaspuffar. Och varje gång blir jag helt WHOA?! och lite... lycklig (?).

Folk pratar aldrig om kalaspuffskiss. Det får mig att undra WHYYYYY?!

Jag vet att jag inte är någon övernaturlig varelse på grund av detta. För jag är inte helt ensam om det. I högstadiet vill jag minnas att två tjejer i min klass diskuterade detta i omklädningsrummet på gympan. Alla tyckte att det lät helt fucked up, utom jag.

Förvisso var dessa tjejer tämligen IQ-befriade. Kanske kommer min intellektuella nivå att jämföras med deras hädanefter, men det är en risk som jag är villig att ta.

Vet inte vart jag vill komma....eller jo, det vet jag! (Varför låtsas jag?) Jag vill att kalaspuffskiss ska bli ett accepterat och känt fenomen. Jag vill kunna ta upp detta som ett ämne i en diskussion i filosofisk anda utan att jämföras med retarderade individer.

Så vad göra? Snälla säg att ni vet vad jag pratar om. Går under annars.

 

han vet vad jag snackar om.

Kommentarer
Postat av: ellinor

det är kalas(ha-ha-ha)bäst, JÖH

2011-11-11 @ 10:28:14
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/
Postat av: Maja

jag har alltid känt mig så efterbliven när jag dragit upp denna fråga i min umgängeskrets, jag är äntligen inte alööööne!

2011-11-11 @ 16:09:59
Postat av: Millan

Jag vet exakt vad du pratar om... Men Henrik förstörde allt, han sa nyss att det kan bero på hur mycket vatten man dricker eller inte? OFTA.

2011-11-12 @ 12:53:10
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0