SEKT-BARN

Påtal om min syster.
Häromdagen taggades jag och min lillasyster på en bild på facebook. Nämligen denna:



Jag har så många frågor kring denna bild.

1. Har jag vuxit i en sekt som jag på något vis har förträngt?
2. Varför köpa TVÅ upplagor av en skjorta av detta slag?! Helt oförståeligt.
3. Varför lugg och rak page?
4. Hade jag tränat in den där posen? (i såna fall hatar jag mitt barnajag) 

(fråga 1-3 riktar sig till min kära moder)

Två plus:
+1 Vi var trots allt söta.
+2 Jag tog på mig ett pärlhalsband.
Det måste ha stuckit mamma rejält i ögonen eftersom att hon ville klä oss identiskt. HA-HA! Det får mig att känna mig rebellisk för första gången i mitt 20-åriga liv (såhär 15 år senare...)

...vilket genast får mig att känna mig tragisk.






FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0