LORDIE VOLDIE

Ni vet då man är sådär übertrött så man är för trött för att somna men för pigg för att ha alla barn i Saaben?! Så trött är jag idag. Och varje gång denna trötthet infinner sig hamnar jag alltid i någon sorts trans där jag stirrar på en punkt jättejättejättelänge, tills jag inser att jag inte längre stirrar utan skelar.

Det är skitjobbigt. För jag får liksom ångest. Hur länge har jag skelat?! Har någon sett mig skela?! Har någon främling skrivit en facebookstatus om ett skelande blockmongo på bussen nyligen?! Handlade den statusen om mig?! Är jag ett skelande blockmongo?!

Det här händer mig ganska ofta. Att jag skelar omedvetet. Det är ett handikapp jag har.

Påtal om blockmongon: idag var Lord Voldemort in på pizzerian där jag jobbar. Han ville köpa HP Sauce.

-



Tyvärr var det slut. Han blev fett less:



Kommentarer
Postat av: Millan

HAHA, i love you man.

2011-11-10 @ 22:46:40
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0