CLOSING TIME

Låt mig begynna med ett citat från one of my closest girls, Snoop Dogg himself:

"If it's flipping hamburgers at McDonald's, be the best hamburger flipper in the world. Whatever it is you do have to master your craft"

Deep shit, som jag brukar säga. Citatet tilltalar mig lite extra. Jag flippar ju inte burgare, men jag bakar pizza. Close enough.

Imorgon planerar jag att entra pizza-köket med denna positiva inställning á la Snoop Dogg.  Det kan behövas, för imorgon vankas det personalfest...inte på mitt jobb, men på någon annans...på en arbetsplats med en miljon anställda...som alla tycker om pizza....som jag ska baka åt dem.

:) :) :) :) :)))) :):)) :))))) :) :) :) :))) :) :) :)) :))))))))) :):):):))):):)):):) :):):):):) :))))

.......

xD

Gissa om jag inte tänker göra dem besvikna! Faktum är att det kommer bli succé, med tanke på min nyfunna positiva inställning! Thanks Snoopish!

Påtal om succé och my closest girls
Den här bilden är great sucess






Kommentarer
Postat av: ellinor

...det borde finnas en love this-funktion här, som på tumblr. BILDEN!

2011-11-12 @ 12:06:25
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0