ME GUSTA

Inlägg nummer två i vår följetong Att lära känna Mandy.

Även denna gång blir det en lista.

Saker jag tycker om (inspirerad från foton på min mobiltelefon):

Plats nummer sju: När man får fina lappar på jobbet

 

Plats nummer sex: När man går in på en toalett och förväntar sig en toastol, men finner två



Plats nummer fem: Britta Lundin



Speciellt när hon är nästan naken.

Plats nummer fyra: Får man skratta åt det här-boken



Plats nummer tre: När min kattunge Kissie är nyopererad och måste ha tratt på sig (och dessutom är jättejättejättesnabb)



Plats nummer två: Cheez ballz



har seriöst fem bilder på cheez ballz på min mobiltelefon. den här kvinnan gillar sina cheez ballz.

Plats nummer ett: Den här killen a.k.a. ZuperZländan



Han blev påkörd av en bil men fortsatte ändå att kräla fram på vägen. (Krälar sländor? Äh, I don't give a fuck!!!!) Sen blev han påkörd igen, så att ena vingen smetades fast i asfalten. TROTS detta överlevde han och spenderade de närmsta minuterna med att försöka slita sig loss. Vilken kämpe! Man blir ju tagen!

...den här bilden är dock tagen när han dog.
RIP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0