BÄTCHEN RÅ

MEN GUUUUE, SÅÅRYYYYY! Har jööööh inte bloggat på hela helgen. TOK TOK TOK! Kul att ni bryr er......... och att ni har saknat mig..... och tack för alla "AJ MIZZ JOOOO"-kommentarer......de värmer.....

NOT.

För den som bryr sig (eller inte) kan jag berätta att har jag jobbat hela helgen. Mitt konstanta ansiktsuttryck har varit såhär:



Okej, jag ljög. Det har sett ut såhär: 



Precis såhär. Det har varit kaoz på jobbet och jag har skrikit "WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!?!!!". Privat tycker jag att jag är ganska lugn och glad och framför allt snäll. På jobbet, när jag är stressad, är jag arg, dryg, gnällig och hysteriskt. Så himla ocharmigt. Måste försöka bättra mig (alla mina kollegor som läser detta nu skrattar säkert högt och hånande!).

Med den obsevationen och självinsikten nedskriven ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0