BLEK-MAGEN HAR SMYGPREMIÄR



Titta bah pååå'N! Vad blek den är. Jag är ju albino, om ni inte visste det redan. Ser för övrigt lite preggo ut också, men det tror jag inte att jag är. Är nog ölmagiz. Har ju druckit några öl ikväll rå. *alkiz*

En gång fick jag en gratis öl när jag visade upp min mage. Berättar om den bedriften till alla jag träffar. Jag gillar att skryta. Sen att det var på Sundsvalls mest white trash ställe (förutom min toalett. DEN är whiiiiiite trääääääsh upphöjt till en miljon!) behöver vi inte ta hänsyn till. Jag gillar min mage.

Hade jeansvästN också ikväll. Känner mig cool i västN. Som när jag har huva. Såhär såg jag ut häromdagen, då jag hade både västN OCH huvtröja (herreguuuue - coool_görl_91 eller VAD?!):


/Zöt chey som säjjer Gåd Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0