BREEEEEGOTTTTTT


Äter rostade mackor för första gången på typ två månader. Med massa massa massa bregott på. Jag älskar bregott. Det ska vara extrasaltat eller med havssalt. Jag hatar alla andra smörsorter, förutom Lätta. Lätta duger i krig. Men bregott. Åååh, finns nog inget som bregott. 


Jag minns en fasansfull tid då jag bodde hemma. Min mamma och styvfar hade fått för sig att vara hälsosamma, så de bytte ut bregottet mot Becel Proactiv. Hua. HUA, säger jag!

Baj thä wäj, mina mackor är rostade i mikron. Hur coolt är inte derå? Att min mikro har inbyggd brödrost. Det är fritt fram att bli avis.

Kommentarer
Postat av: Rhoddan

Ah men jag vet! När jag bodde i Norge tog jag alltid med mig några paket Bregott när jag varit hemma, även fast jag åkte tåg. De har inte hört talas om saltat smör. Förjävligt!

2012-02-07 @ 14:21:16
Postat av: Rhoddan igen

Norge alltså, inte tågen.

2012-02-07 @ 14:23:36
Postat av: Rebecca

Haha, jag måste bara kommentera det här! Sjukt roligt. Igår satt jag och kompisarna och diskuterade den bästa smörsorten: jag sa självklart bregott men de andra sa lätta! Bananas!

2012-02-08 @ 21:02:12
URL: http://rebeccascity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0