MANDY GOES BLONDINBELLA

Jag har kommit till en jättetråkig punkt i livet. Vem man än träffar, som man inte har träffat på ett tag, frågar "Vad gör du nu för tiden?" som om  de vore värsta Tomas Ledin. Och när de får veta att jag bakar pizza fortfarande fastän jag tog studenten för snart två år sedan frågar de vad jag vill göra av mitt liv för jag "kan ju inte baka pizza heeeela livet?!"

ÅHMENJAGVETINTE.



Jag känner mig hemskt, hemskt FAIL som inte har rest jorden runt eller pluggat till läkare än. Men jag har liksom ingen... drift. Men bara för PEPPENS (!) skull ska jag göra en lista.

Det här vill jag med livet just nu:

- Klippa håret
- Se Napoleon Dynamite.
- Köpa hem mat (för jag har ingen hemma, förutom nudlar)
- Äta glass
- Få upp tavlor på mina väggar
- Installera persienner i mina fönster, så att jag kan ta bort gardinerna


Så. Nu känner jag hur inspirationen baaah flööööödar.

In fact, bara för att jag känner mig så driven ikväll ska jag ta itu med punkt nummer 2 redan nu.
Later fakkerz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0