NAKEN

Om det är något område som jag verkligen är expert inom så är det att skjuta upp saker. Min lägenhet har varit stökig i en vecka. Så idag tog jag mig i kragen (på riktigt - hade skjorta på mig) och började saneringen. 

Efter att jag hade plockat bort tomflaskorna på bordet mitt kände jag mig nöjd och tänkte "jag tar resten imorgon!". Tummen upp:



Detta är dock en gammal bild. Kan inte ta en anständig bild nu eftersom jag är naken.

......

NÄÄÄÄRÅ. Eller?
Visst vore det lite spännande om jag var naken? Den bilden lär ni ju inte vilja ta ur minneskortet på ett tag.

Avrundar med en passande låt:


Kommentarer
Postat av: Patrik

Besviken!

2012-02-01 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0