YOU'RE A GOD SEND, DO YOU WANT A GIRLFRIEND?

Alla hjärtans dag idag dårå. Firar den med mig själv. Är inte bitter (jo, det är jag). Känner mig inte ensam (jo, det gör jag). Är glad ändå (nej, det är jag inte).

Dagens "roligaste": Gick in på Hemmakväll efter jobbet för att köpa godis, glass och coca cola. Fick trängas vid lösgodisen med åtta (!) par. Och jag skojar inte. SÅÅÅÅÅ FOREEEEVER ALOOOOONE.

Kvällens planer baj thä wäj var till en början att lyssna på deppiga musiklistan och samtidigt gråta helt hjälplöst. Ungefär såhär:





Men sen såg jag ju att det är Grammisgalan. Hurra. Så jag tänker svulla istället. Men först, alltid en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs - för det är glassiiiiiiiigt! *mändy schmidt*




Här är mitt nya favvogodis. Hallon/lakrits-fudge. Köper alltid rosasvarta godisar. Bah så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0