ÄTER MINA KÄNSLOR, IGEN.

Åkte ut hit till mamma igår för att vila upp mig. Såhär utvilad är jag i skrivande stund:
Och då undrar ni givetvis vilket sorts jääääv-laa RÖJ jag har sysslat med under tiden jag har varit här, med tanke på att jag ser slutkörd ut? Håhååå ja ni! Oj, vilka galna 2 dagar. Låt oss lista vad jag har sysselsatt mig med:
- MS RÖJ
Nej, såklart inte. Det var endast ett skoj och en ordvits. MS Röj lär ju lätt vara tidernas sämsta spel förutom TP. Tur man har humorn kvar i alla fall fastän man är icket utvilad.
Data-patan.
4 filmer.
Sömn.

- Matätning. Och inte vilken mat som helst, nej nej. Spaghetti och köttfärssås, stuvade mackaroner och falukorv, fläskfilégryta. (Vet att antalet middagar är fler än dagar jag har varit här, men självklart har jag brutit mig in i kylskåpet och snyltat rester sen i fredags.)
- Chokladätning.
- Chipsätning.
- Glassätning.
- Kakätning.

- Knäckätning. Mamma hade visst lite kvar sedan i julas och påstod att de fortfarande var ätbara. Klart jag fick lov att testa. Det stämde!
Vägde mig baj thä wäj igår och såg att jag hade gått ner två kilo sen sist jag vägde mig. Kände att det var fritt fram att konsumera. Jag har dock en liten, liiiiiiiiten känsla av att det spårade bara lite lite grann, nu i efterhand.

Kommentarer
Postat av: ellinor

..jag tycker om dig ändå. såruvet!

2012-02-06 @ 03:27:31
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/
Postat av: millan

jag tycker om dig ocksååååå.

2012-02-06 @ 11:23:43
URL: http://inmylittletown.blogg.se/
Postat av: asdf

vaaaaaaaaad säger du om msröj? världens bästa spel!!!

2012-02-27 @ 23:01:25
URL: http://www.youjizz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0