DÄR BARILLA FINNS, FINNS ITALIEN

..därför kan man ju säga att Italien finns i mitt vardagsrum just nu. Titta bah:



HAHA, tha fakk?! Varför skrev jag "vardagsrum". Bor i en etta. "Italien i min soffa" snarare. Jaja, tok!

Appropå tok - tog på mig bikini idag. (tror ni mig inte?! man ser snörena på bikinitrosorna på bilden ovan!) Upptäckte det inte förrän jag bytte om på jobbet. Exotiskt med bikini i januari, konstaterade jag.

Tror ni att bikini-incidenten var det mest intressanta i mitt liv just nu?! Där tar ni fel. Tillåt mig t.ex. presentera intressanta saker som finns inom 1 decimeters avstånd från mig:



1. Himalaya-salt. Är förutom bregott och ketchup det enda man behöver på pastan. Kan vara den bästa kryddan någonsin; A) Det är salt (världens bästa smak) B) Det är rosa.



2. Min äggklocka. Heter det äggklocka?! Inte intressant vid första anblicken, men jag har ett sådant konstigt tvångsbeteende. Kan absolut inte ta av pastan från plattan innan den har ringt (det går ju bah INTEH!), men när det är bara en halvminut kvar tappar jag tålamodet. Så då drämmer jag den i bänken så att den på så sätt ringer lite tidigare och tar därefter av pastan. Knas.



3. Red bull. Kommentar onödig.


...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0