ERAN FAVVO-MANDY ÖPPDÄJTAR

Var hos favvo-Viktoria idag och spelade något kortspel som jag inte alls förstod mig på. Jag åkte på pisk, så att säga. Viktorias favvo-pojkvän KP var också med. Han är favvo-KP.



Nu dricker jag te (fuck you alla som skriver the, ni är inte mina favvon) ur min nya favvo-kopp, som jag fick i julklapp. Vilket te jag dricker? Självfallet African Roobios - mitt favvo-te.

Här kommer lite fler av mina favvo-ord (enligt facebook, och då måste det ju stämma):

Förstår dock inte varför "Onsdagsjägerredbull" skulle vara ett udda ord?! Jag använder det varje onsdag.


Kommentarer
Postat av: johanna

vem fick du favvo muggen av då? vavavavavava?

2012-01-13 @ 02:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0