SOPPAH



Har inte öppdäjtat sen i.. torsdags typ?! Och så tänkte jag att "oj, nu jävlar måste de ha saknat mig!" MEN icket. Fyfan för er.

Plus att ännu en person har tagit bort mig som vän på fejjan. Fyfan för den.

Fooooreeeeveeeer alooooone.




Annars rå? Jo, man är ju sjuk som ett as, vettö. Som jag skrev till Nettzor (en tjej på joppeth som vill vara min bästis, men jag vet inte. hänger ju bara med coola!) på chatten: "Det känns som att jag har sprungit rakt in i en cementvägg, svalt en tennisboll och kokats i en gryta".

Så jag gick till Ming Palace och köpte soppor och räkchips (som ni skådar framför skönheten i bilden ovan). Tjejen som jobbade trollade mig för att jag bara köte förrätter. "Tha fakk?! Jag är ju sjuuuuuk och kan inte svälja maaaat, fattarö inteeeeh?!",  skrek jag.

..inte. Men jag tror att hon läste det i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0