FEZTLIGT

I fredags var det paaar-theeeeey så att säga. Fäzt, det vill säga.

Det var ytterst angenämt. Tillåt mig att lista lite:

Kvällens bästa val: Att dricka jäger med hallonsoda. (TIPS TIPS!!!!) Så jävla gott?! Smakade precis som fifty fifty-klubbor.

Kvällens sämsta val: 1. Att låta Ellinor och Anton poppa poccorn. Brända poccorn-lukten som hade infunnit sig i min lägenhet sen juldagen var precis påväg att försvinna när dumjäklarna brände poccorn på nytt. Man. Bah. Orkar. Inteh. 2. Att fösa in "lite" spillda poccorn under soffan för "då märks de ju inte". Kändes som en bra idé klockan fyra-fem på lördag morgon, men inte senare.

Kvällens coolaste: Att vi snodde en flaska med BBQ blue-sås på Allstar. *rebell*

Kvällens töntigaste: En kille som hade glasögon utan glas i. Man bah LOL.

Kvällens mutare: Vakten på Invito. Han gav oss gratis inträde på Allstar bara för att han ville bli av med oss. Snällt.

Kvällens mest kärleksfulla: JAG. Jag bjöd in fyra personer utöver mig själv att sova i min 26-kvadratare. Lååvly (ett uttryck jag lärde mig igår när jag kollade på nått matprogram som hette Hairy Bikers.)

Kvällens snyggaste: Oskar och Millan. Kolla bah:




Och för att ni ska få känna lite extra på atmosfären - Kvällens playlist: Den här.

Kommentarer
Postat av: ellinor

awesomesauce jädra kväll~

och, tänker säga det igen, det var din micros fel som var för varm för snabbt, inte vårt!!

så. himla. fin. bild. hehe

2012-01-18 @ 16:35:55
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/
Postat av: Lajsa Loeoef

JÄGER OCH HALLONSODA?!?! Låter sinnesrubbat, men även helt jävla awesome. Hur mycket av varje? :D

2012-01-18 @ 16:51:09
URL: http://hoppabort.blogspot.com
Postat av: Millan

bästa. kvällen. på. länge.

2012-01-18 @ 17:33:41
URL: http://inmylittletown.blogg.se/
Postat av: mandy

typ blanda 4, 6 eller hur många cl jäger du vill, i med ice ice ice och fyll upp med hallonsoooda. success!

2012-01-19 @ 00:09:19
URL: http://multitaskingmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0