KVÄLLENS TRAUMA

Var hälsad, freakz.

Är något skakad efter ett trauma som nyligen inspelade sig i min lilla läggiz. Men innan jag berättar mer i detalj, tillåt mig först att presentera kvällens storartade planer (som var nära att ställaz in pga traumat): Se Fucking Åmål och äta glass.

Jag tänkte alltså ta en bild på mig, min skönhet och min soppa (majssoppa från Bite Line City, TIPS! *reklam*). Men så gick det en propp och så blev allt svart. Bevis:



Tha fakk?! tänkte jag och fick panik över 3 saker. 1) Jag vill verkligen, verkligen inte byta propp eftersom jag har strömfobi och byter aldrig proppar. 2) Det är ingen idé att ringa till pappa och gråta ut (även om jag gjorde det!) eftersom att pappa har ett eget liv och anser att jag är gammal nog att kunna lösa detta problemo grande helt själv. (?!) 3) Ska jag sitta hemma en hel kväll utan television?! Mina storslagna se-Fucking-Åmål-äta-glass-planer skulle behöva ställas in. NEIN, det går icket för sig!

Och så grät jag.

 

Sen lugnade jag mig, kopplade om lägenhetens alla sladdar till uttaget i hallen *teknisk*. Unt violá:



Här är soppan. Ser inte mycket ut för världen men jag älzkar majssoppa och denna är den bäzta majzzoppahn zom finnz, låååvar.

Har baj thä wäj väääärldens skönaste "tisha" *fashööön unt prettoo* på mig. Den är grön och skön:

 

Det var dagens mat- och modebloggsinslag. Nu: tajm får söme läääsbiiiäään lööööv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0