LISTA IGENRÅ

Dagens humör: Allt mellan gosig, trött, glad, fnittrig, less, och febrig. (oklart om det sista är ett humör) *multipla personligheter*

Dagens borde: I morse (14.30) var det att kliva upp. Nu är det att gå och lägga sig. Men man är ju coolare än
så och läju vara vaken längre.

Dagens frisyr: *baldie*

Dagens klädsel: Mitt favvolinne. 


Dagens planer: 1) Att wooka. 2) Att äta en chokladkaka. 3) Att äta glass. 1-2 är avklarade, ska strax ge mig på 3:an. *stressad*

Dagens materiella vill ha: Förutom ett par Hello Kitty-hotpants att matcha till linnet (...) några posters eller tavlor att hänga upp på mina väggar. Så att jag kan ta ner Marilyn. Är fedth less på na.

Dagens längtan: En fin herre.

Dagens fundering tanke:

  


Dagens beroende: Mat, spotify, intern-nät och television. Finns inte mycket annat att göra när man är sjuk.
 
Dagens tråkigaste: Att vara sjuk. Och TV-tablån.

Dagens personer: JAG. Hehehe. Chattade förut med Millzon och Ellinor och Burre förut. Annars... typ tjejen i kassan på ICA. Hon var snäll.

Dagens roliga:  



Dopefish <3

Dagens låt: Kristian Anttila - Smutser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0