RUSKIGA SAKER

Vill baj thä wäj visa upp mina nya kleeeder, eller snarare min nya tröja. Den är kornblå och kabelstickad vilket får mig att känna mig high fäschöööön och pretto = perfect match.



Det är lite läskigt att ta bild på sig själv med kamera tycker jag. För jag är alltid lite rädd att det ska vara någon annan med på bilden sen. I bakgrunden. Som inte borde vara där, liksom. Som såklart inte är kvar i rummet sen när man tittar efter. Som på en skräckfilm, ni vet?

Personer som jag inte skulle vilja var med i bakgrunden på exempelvis bilden ovan:



Liemannen i The Sims.



Juholt (specielltom han skulle göra den där minen)



Den här lille killen



Den här babyn








Kommentarer
Postat av: ellinor

...tack, ärrad för livet.

2012-01-29 @ 01:58:09
URL: http://writeitonyourarm.blogg.se/
Postat av: maja

Hahahahahha asså den nedersta videon!!! Som jag letat efter den igen. Hittade den för något år sen och den är så jävla rolig, och konstig. Och hur kul är det inte att jag lyckats få med alla dina favvolåtar på min playlist? Då har du grym musiksmak alltså!!!

2012-02-02 @ 21:54:44
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0