BAKIZ OCH COOL

Igår var jag ut med mina kollegor. Vi gick på vuxen-Oscar och jag kom in fastän jag inte är 23. För andra helgen i rad. Då är man cool vettööö. 

Kvällens bästa: Jag fick ta Nettans kompiz Sanna på brösten. Helt oväntat tog hon bah min hand och så fick ja ta pårom. De var härliga!

Kvällens sämsta: Jag spenderade ohyggligt mycket mer pengar än vad jag borde. Ångezzzzttthhhh.


Nu MÅSTE jag ha en varmkorv. Eller två. När jag vaknade skrek min hjärna "KOOOORVVVVV". Och coca cola måste jag ha. Ouff.

Har på mig coolhuvan och brillzen också. Så när jag beställer korv kommer jag antagligen se ut såhär:



- "En raggarballe, med svängdörr och jävla massa bloooood!" som Bert skulle sagt.

Och går det för långsamt kommer jag se ut såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0