I KNOW THAT IT'S THE LAST TIME//GOD I WISH THAT I COULD MAKE YOU MINE

Idag vaknade jag deppig. Hard rååck, hallääälujah!

Det känns nästan som att jag är bakfull, fast jag inte har druckit  alko. Jag har jobbat i en vecka och sovit dåligt samtliga dagar, så jag antar att det är därför.

Eller ni kanske tycker att jag ser pigg ut?






Sårry, jag orkar inte vara rolig. Jag vill mest skriva fjortiz-poesi om hjärta&smärta liksom och bah lyssna på depp-listan, men så kan jag ju inte göra. Så jag knäppte svartvita foton - det är väl djupt nog. Som en simbassäng.




PS. Gillar ni mitt "Top Fan"-skämt här till vänster? Jag skrattade som en häst i alla fall. Tur att jag roade nån.

Kommentarer
Postat av: millan

LÅLLL, du ser ju as snygg ut bakiz.

2012-03-09 @ 15:14:10
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0