MÄNDY, MAT OCH PORR GENOM ELLINORS SYSTEMKAMERA

Idag hängde jag runt och pratade strunt med Ellinor och Millan på stan, och även Emma ett litet tag. Innan hänget på stadN hängde vi lite i min lägenhet. Mina vänner lämnade lite saker här, som de ska få igen när vi ses igen på torsdag. Millan lämnade kvar en rosa tröja och Ellinor en matlåda.

De ska alltså få igen sakerna på torsdag. Fram till dess är de i min ägo och jag kan göra vaaaaad jaaaaag viiiiiill med dem. Bara tanken får mig att sakta förvandlas till Dr. Evil.

Och vet ni vad det bästa är? Ellinor lämnade kvar sin systemkamera också:



Min plan är att jag ska fota porriga bilder på mig själv med kameran. Iklädd endast Millans tröja och ätandes på Ellinors matlåda.

Så, om ni ursäktar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0