EN LISTAH BAH

10 saker jag tycker om:

- när man får vara med om ninja-moments
- att skeda
- komplimanger (ge mäh rom bah!!!!!)
- uteserveringar
- att vara barbent
- att visa magen (allra helst när man får en öl i utbyte)
- våren
- när kräjzy saker händer
- Christian the lion
- när man nästan blir ihjälkramad



9 saker jag tycker mindre om:

- att mina sovrutiner är helt fakked app och kräjzy på ett dåligt sätt
- att sakna någon
- det faktum att det är så många fantastiska människor som jag aldrig kommer träffa. för det är... omöjligt att träffa ALLA lixxåm. jag har jätteångest över det.
- att vi ska dö
- när det inte finns felix ketchup, men en massa heinz. jag hatar heinz.
- att jag har börjat använda pretto ord som "tokigt", "galet" och "kors i taket" omedvetet. först var det för att håna alla som är pretto, nu har det blivit en vana.
- blodpudding
- låten "hotel california". det är världens sämsta låt.
- när man blir borttagen som vän på facebook. hemzkt är vad det är.

8 bloggar jag läser:

hanapee
youth knows no pain
niotillfem
enmaja
signe
ellinor's
millan's
kissie (lol, nein. länk är överflödig. ni hittar dit själva.) 
 
7 saker jag vill göra i framtiden (har inga framtidsplaner)
sommar:

- åka på hultsfred
- vara jävligt street fashiööön
- vara l e d i g . åh, gråter av tanken.
- grilla med engångsgrill på min gigantiska rökbalkong. har en vision om att det bara kommer bli superbt!
- dricka mojitos
- hångla (så jäkla niotillfem:igt att skriva hångla, men det är ju sant)
- rå om mina vänner, för de är bäzt.

6 böcker (läser mest Bert) band/artister jag tycker om:

- Makthaverskan
- The Vaccines
- The Jesus and Mary chain
- Kent
- Kleerup
- Otis Redding

5 saker jag är rädd för:

- att gå ensam genom tunnlar
- när det ringer på dörren och det bara är jag hemma
- hemskheter
- flugor, de är lite läskiga
- att klättra upp på vingliga stegar. hu!

4 ord som beskriver mig:

- rolig
- snygg
- skrattig
- bitter (men det är mest bara på jobbet.)

3 saker jag ser fram emot:

- våren
- sommaren
- när kristian anttila och jakob hellman besöker sundsvall i april

2 snygga killar:

1. Joseph Gordon-Levitt



2. Devendra Banhart




1 bra låt:

Devendra Banhart - Lover    (klippet ovan bah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0