TAVLAN JAG ÄLSKAR BAH

Ska visa tavlan i sin helhet, men först en bild på mig:




SÅ!

Den här tavlan är min favvo nånsin, då jag ÄLSKAR ugglor. Jag har massa, massa, massa saker med ugglor på och när mina vänner ser uggle-grejer på stan får jag sms om det!

Grejen är den att ett par av mina vänner också har/har haft den här tavlan så jag har inte köpt den trots att jag har velat haft den i mina ägor sedan i höstas nån gång. Man vill juh inte bli kallad för "härmapa" för resten av sitt liv, lixxåm. Så varje gång jag har varit på IKEA har den legat där och hånat mig, i sin perfektion.

SEN (efter månader av misslyckanden att hitta en bättre tavla) köpte jag den. Slog till bah när den var på rea! 

Här är den:



(Nej, tavlan hänger inte snett. Det är jag som är sne när jag håller i data-patan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0