TRÖTTIZ OCH OMOTIONERAD

I morse hade jag ställt klockan på halv sju egentligen, för jag hade tänkt börja dagen med en promenad. Ja, ni läste rätt. JA, utomhus! Jag vill nämligen komma igång tidigare på dagen så att jag är pigg när jag är på jobbet, annars känner jag mig bara jättemorgontrött.

Ännywäjz. En halvtimme innan klockan skulle ringa vaknade jag av mig själv med jordens värsta huvudvärk, så jag skippade promenix och sov nästan två timmar till.

NU när jag vaknade är jag extremt morgontrött (no shit Sherlock!?), dock  helt syptomfri. Ingen ond skalle.

Jag måste hata sport och motion så mycket att min kropp undermedvetet luras med huvudvärk, alltså. Kräjzy man är.



Annarsch rå?! Är multitrött fastän jag lade mig 22.30 igår = extremt tidigt. Är också röd i fejjset, som ni ser, och har på mig en "I <3 DC"-tshirt. Sånt jävla ljug, jag har aldrig ens varit i Amerikattttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0