MÄNDY'S FAVORITLÅTAR

Det här med spåtifaj-listor alltså.

Jag gör nya typ jämt, och det är alltid samma låtar pårom. A l l t i d . Jag är värdelös på den fronten. Så nu har jag tagit bort några gamla listor och istället gjort denna. Lite av det vanliga och lite annat. Lyssna på'ren, och så peppar vi att barbenta nätter och dagar är på ingång. Snart så.





(var god observera killer legs)

Låtar som troligtvis kommer vara med på varenda lista jag gör i livet:

The Vaccines - Norgaard
The Radio Dept. - Ewan
Kite - I give you the morning
Caesars - Subhuman girl
U2 - Sweetest thing
David Bowie - Heroes/Helden
The Verve - Bitter sweet symphony
MGMT - Time to pretend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0