PRETTO-MANDY







Sötbagarn med sneda leendet säger hej.

Sitter här med Röd Tjur och äter polkagris-skumtomtar. WHATTAAAA?! Craxy. Med polkagrissmak. Men heltt klart värt att vara lite crazy ibland. *pretto*

HAHA, Jag var så jävla pinsamt pretto på jobbet idag!? Jag tappade en tiokilos-hink med majonäs (galet mycket majo) på mitt höftben. Varje gång det händer känns det som att ens ben pressas ihop och förkortas med en decimeter. Det gjorde väldigt ont, varpå jag utbrast lite tyst för mig själv: "Aj, Gud i himlen!"

VAD FA-AAN?!

Först en religiös upplevelse och nu detta!

Nu: trä på mig skämsmössan och misshandla mig själv med stekpannan.

Kommentarer
Postat av: Millan

Man skall icke missbruka Herrens namn! NÅGON SOM DU BORDE VÄL VETA DET?!

2011-12-19 @ 21:56:03
URL: http://inmylittletown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0