AMEN KALLA MIG TEASARN RÅÅÅÅ


Man skulle ju för ett ögonblick tro att jag tittar fram bakom ett svart, fyrkantigt skynke på denna bilden i fall man tittar snabbt (alltså det snabbaste du vet gånger 10 - så snabbt!). Men nej, det är mitt hår.
Man skulle också tro att jag ligger här naken här under BOOM-filten. Men nej, igen. Jag har en tisha, som det så fint heter på modernt och ungdomligt språk, på mig. Det är baj thä wäj andra gången den här veckan som jag teasar er genom att ljuga om att jag skulle vara naken. Förstår inte hur ni överlever att uppleva den här sortens besvikelse gång på gång. På gång. På gång, på gång. På gång.
På gång, på gång. På gåååååång.
På gång. PÅ GÅNG. På gång. P-p-p-på gång-g-g.
PÅ GÅNG !!!!!
...på gång.
Tur för erat psyke att det bara har hänt två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0