JAG HAR HITTAT MINA FÖRSVUNNA POPCORN

På juldagen förra året blev mina popcorn, som jag hade bränt i min micro, tagna av stormen Dagmar. Ni kan läsa den hela spännande historien här.

Jag har sedan dess funderat ibland vart popcornen kan ha landat någonstans tillslut. Kanske andra sidan stan? Kanske i en annan stad? Kanske på en båt? Kanske hittade någon dem på någon gata någonstans. Kanske tog denna någon en tugga. Vem vet? Och det har liksom varit.. lite spännande att tänka på vart de kan ha hamnat, mina popcorn.

Ännywäjz. Igår när jag och Ellinor spanade in en av alla rökbalkonger som finns där jag bor hittade vi detta, som har smält fram nu när snön är i princip borta:



POPCORNEN!!!!!!

De hade landat rakt nedanför mitt fönster. Och så var det med den mystiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0